Verkoopsvoorwaarden

Algemene Voorwaarden

Door uw aankoop via onze webshop gaat u akkoord met onze algemene voorwaarden.

Producten retourneren

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het orderbedrag (of het bedrag van het/(de) teruggestuurde artikel(en)) exclusief verzendkosten (5,95 euro) terug in de vorm van een waardebon. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 9,25 euro per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren, ongebruikt en in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@wasparfumgroothandel.be . U krijgt dan verder per mail instructies naar welk adres u de producten kunt retour sturen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour bezorgen in de vorm van een waardebon mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@wasparfumgroothandel.be . U krijgt dan per mail een retouradres waar u uw product retour kunt sturen. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Producten in uitverkoop of outlet kunnen niet geruild worden.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Levertijd & verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best om de bestelling zo spoedig mogelijk bij u te laten afleveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 12:00u worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. De levertijd bedraagt gemiddeld 3 dagen. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:


€ 5,95 voor bestellingen verstuurd naar België

€ 5,95 voor bestellingen verstuurd naar Nederland

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van BPost, PostNL, DPD of GLS. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00u en 18:00u plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

 

Indien uw pakket om welke reden ook niet bij u kan bezorgd worden en daardoor komt uw pakket retour naar ons, dan vervalt uw retourrecht. U betaalt hiervoor een administratieve kost van €10,-. U kan eventueel vragen het pakket opnieuw naar u op te sturen, maar dit gebeurt tegen bijkomende verzendkost.

 

Acties & Promoties

VDD-Lux organiseert op willekeurige tijdstippen acties en promoties voor aankopen. Hierbij wordt u meestal een promotiecode aangeboden die u dient te gebruiken bij de aankoop van uw producten.

Indien u op het moment van aankopen en betalen deze promotiecode niet gebruikt heeft, dan kan u deze achteraf niet meer claimen om alsnog van de promotie te kunnen genieten.

Promotiecodes zijn niet geldig op producten die reeds in aanbieding staan op de website.

Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u dit binnen de 48 uren na levering aan ons te laten weten. U dient hiervoor te mailen naar info@wasparfumgroothandel.be , met een duidelijke omschrijving van de klacht en enkele foto's als bewijsmateriaal.
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een reparatie of voor vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@wasparfumgroothandel.be .